viernes, 20 de julio de 2007

BAIANO DESESPERADO POR MARCHAR (II)


Fernando Baiano, dianteiro do Celta de Vigo, recoñeceu ter unha oferta do Levante para as próximas catro tempadas e pediu ao club vigués que escoite a oferta levantina porque o seu desexo é seguir xogando en Primeira División.

«O Levante está moi interesado en min, é un equipo de Primeira División e persoalmente gustaríame que o Celta polo menos escoite a oferta do Levante. Non se o que vai pasar, pero aquí prometéronme renovar o meu contrato e desde xaneiro non me dixeron nada, mentres que o Levante ofréceme catro de anos de contrato, por iso pido ao club que entenda a miña situación», sinalou Baiano.

Ademais, o atacante brasileiro, que a pasada tempada marcou quince goles coa camiseta celeste, tamén desvelou que existe «interese» doutros dous clubs máis pero, como explicou, de momento «non realizaron unha oferta en firme».

Así mesmo, o futbolista de Sao Paulo indicou que confía en que o descenso de categoría fai moi difícil a súa continuidade en Vigo, polo que espera que o Celta poida recibir ofertas e que a solución sexa a mellor posible para ambas as partes.

«De momento estou aquí. Eu respecto moito ao Celta e a esta camiseta que levei os dous últimos anos e espero que pase o que pase as cousas arránxense do mellor xeito posible. Non estou aquí para pelexar con ninguén, senón para facer o meu traballo. A miña idea é que cheguen ofertas que sexan boas para as dúas partes» agregou o futbolista.

Finalmente, Baiano quixo aclarar que o seu contrato coa entidade viguesa finaliza o próximo ano porque «se non é así eu asinei un contrato que descoñezo», desmentindo así ao director deportivo do Celta, Ramón Martínez, que esta semana dixo que o dianteiro brasileiro tiña dous anos máis de contrato. (Axencia EFE)

No hay comentarios: