viernes, 20 de julio de 2007

ÁNGEL: " A MIÑA IDEA É ESTAR NA EUROCOPA, E XOGANDO EN SEGUNDA.... "


O internacional Ángel López, futbolista do Celta non agachou a súa intranquilidade e incertidume sobor do seu futuro deportivo e recoñeceu estar vivindo unha situación "incómoda", xa que como explicou, a súa idea e continuar xogando en Primeira División para aspirar a xoga-la próxima Eurocopa que se desputará en Austria e Suiza o próximo ano.

"A miña situación é moi incómoda porque aínda que a miña familia e eu estamos moi a gusto aquí, a miña idea e poder estar na vindeira Eurocopa, e xogando en Segunda é imposible ser internacional" sinalou o canario. Nese sentido, Ángel entende que o clube vigués vele polos seus intereses e que non queira "malvender" ós seus futbolistas, como lembrou este mércores Hristo Stoichkov, aínda que tamén indicou que él debe ver polo seu futuro profesional. Non obstante, afirmou que "nunca" forzará a súa saída do Celta de Vigo.

No hay comentarios: