sábado, 7 de julio de 2007

GUSTAVO LÓPEZ PROVOCA UN CISMA NO CELTISMO


A renovación de Gustavo está a traer máis cola da que poderiamos imaxinar. A rotura das negociacións entre ambos partes provocou unha movilización entre o celtismo das que non se lembran.

Prevense manifestacións e recollidas de firmas para forza-la continuidade do centrocampista arxentino que rexeitou a primeira oferta de renovación emitida por parte do clube. A marcha de Gustavo parece se-la gota que colmou o vaso da paciencia dos aficionados celtiñas que esixen a dimisión do consello de administración presidido polo accionista maioritario do clube, Carlos Mouriño.

Considerando un erro prescindir dos servicios de Gustavo, parecenos que non é o erro máis grande que cometeu esta xunta directiva, nin tampouco será o derradeiro.

3 comentarios:

Sara Eme dijo...

Dior mio, menos mal que es Gustavo Lopez que al fin y al cabo a ayudado tmb a que el club baje a segunda.. llega a ser Santi Cazorla y no se a donde hubieramos llegado..

Delicatessen, perdoname por estas palabras.

:/

Anónimo dijo...

q desgracia de directiva que se vallan a la calle todos y q vuelva horacio o otro

Anónimo dijo...

Hay q pararle los pies a este presidente y a su consejo estan haciendo lo q le sale de los coj.... sin contar con lo q opina los socios y accionistas del club. Primero fueron los despidos injustificados, y pa colmo lo de Gustavo un jugador q siente mas estos colores y esta ciudad q el propio presidente y muchos del consejo. Q será lo proximo, cambiar los colores?, cambiar al equipo de ciudad?.....